pierogi farmerskie

Celem w CV - jakie by ono było i kiedy należy go pominąć

Kiedy jestem CV przesiewowych, nie wykraczają poza cel, jeśli nie jest to zadanie staramy się wypełnić. Firmy nie są w biznesie, aby spełnić marzenia pracowników. Są w biznesie. Jeśli są dobre towarzystwo, oni spełnić marzenia pracowników po drodze, ale to nie jest ich celem. Ich celem jest, aby zyski dostarczanie produktu lub usługi, a nie być dostawcą bezpośrednich i pośrednich korzyści pracowniczych. Ta rada pracowała dla ludzi mam trenował bardzo dobrze więc, będę dzielić się nim z wami.

Celem jest zawsze konkretne stanowisko w konkretnej branży, nic więcej i nic mniej. Mają cel umieszczanie pracę i wasze powinny być takie same jak ich do CV wysyłasz. Teraz prowadzi kampanię marketingową. Pracodawca był na tyle uprzejmy, aby powiedzieć dokładnie, czego chcą. Kiedy jesteś w przejściu zbóż patrząc na ewentualnie setki wyborów, firmy, które je tam musiał wydać miliony, aby ich najlepszy przypuszczenie o tym, co można kupić. W poszukiwaniu pracy, kupujący informuje, i setki innych wyborów produktów, czego chcą i to za darmo dla ciebie. Zadziwiające jest to, że wiele z tych innych produktów nie pokaże kupującego, jak są one dobrym rozwiązaniem. Będziesz wiedział lepiej.

Jeśli znalazłeś firmę naprawdę chcesz pracować i nie mają otwór, który to pasuje do ciebie, aby nie używać cel w ogóle. Wystarczy zacząć od podsumowania i listu motywacyjnego, który jest bardzo jasne, dlaczego chcesz pracować dla tej firmy. Twoje powody powinny zawierać konkretne informacje z ich strony internetowej lub komunikatów prasowych, które rozbrzmiewało z wami. Twoje CV zaczyna się od podsumowania swojego doświadczenia, że ??najlepiej pasuje do tej firmy, swoją misję, swoją wizję, a ich zachowanie w świecie. Następnie, trzeba tylko powiedzieć im o najlepszy masz do zaoferowania. To jest jak łowienie ryb. Kiedy idziesz na ryby, jesteś prawdopodobnie zwrócić się do mieszkańców (jeśli powie ci) jakie ryby są gryzienia. Ta informacja jest dostępna dla Ciebie o firmie chcesz pracować i to za darmo dla ciebie. Ponownie, zadziwiające jest to, że wiele innych produktów nie pokaże kupującego, jak są one dobrym rozwiązaniem. Będziesz wiedział lepiej.

Wniosek: To twoja praca, w poszukiwaniu pracy, korzystać z najbardziej jasny, zwięzły komunikat pokazać pracodawcy jesteś zainteresowany w jaki sposób są doskonałym dopasowanie do pozycji Próbują wypełnić. Przyjmuje do pracy w celu zapewnienia najlepszego dokumentu marketingowego dla siebie, ale to zadanie masz teraz - znalezienie pracy chcesz dalej.

Joy Montgomery jest trenerem w firmach, małych firm i osób poszukujących pracy. Ona pomaga ustawić się do wzrostu, rentowność i przejęcia.

Artykuł dzięki: